دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بند باز

متن ترانه ی بند باز محسن چاوشی 

یه بندبازم من
یه بند باز که دائم 
چشم تو چشم جماعت
می افته از رو طناب
یه قلب دارم من 
یه ماهی قرمز 
که با تمام گلو
چسبیده به قلّاب
یه بادبادک گیجم
اوج که می گیرم
ممکنه کلّه کنم 
اما اسیر پروازم 
یه کیمیاگر تنهام 
که توی رویاهام
از کپّه ی هیزم 
درخت می سازم 
مثل غلاف به چاقو به من توجه کن
مثل مریض به دارو به من توجه کن
مثل نماز به خلوت به من توجه کن
مثل خدا به عبادت به من توجه کن 
هنوز هیچ کتابی
به هیشکی یاد نداده 
فرق درخت با 
شاخ گوزن چیه
جنین سقط شده
یه حافظه است که پریده 
چه فایده داره
یه مرده یادش بیاد کیه؟
چشمه ی کوچولو! 
خواب نهنگ نبین
نهنگ سرگردون!
رو آب خونه نساز
قلّه ی پروازت
یه سقف ریخته ست 
چلچله ی دیوونه
رو هیچ لونه نساز
مثل غلاف به چاقو به من توجه کن
مثل مریض به دارو به من توجه کن
مثل نماز به خلوت به من توجه کن 
مثل خدا به عبادت به من توجه کن

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:قمار باز, Download , Mohsen Chavoshi , Music , آهنگ , آهنگ , آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ محسن چاوشی , آهنگ , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ محسن چاوشی , دانلود آهنگ , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی ,دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بند باز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM